Definice

Způsob využití jazykových (i jiných) prostředků v reklamě. Reklama má 3 cíle: informovat, přesvědčit a připomenout. Autor zohledňuje cílovou skupinu. Reklama nás obklopuje všude a tak se dostává mezi projevy, které vnímáme i proti své vůli. Reklamní projev je většinou spojen s vizualizací. Vizuální a poslechová složka může převládat nad textem. Text musí být zároveň krátký a působivý.

Druhy reklamního stylu: nálada a image, fantazie, běžný život, hudební styl, doporučující posudek, odborný posudek, vědecký posudek, symbol osobnosti.

Příklady použití

Dej si priessnitz a vyhraj závodní koloběžku – AKTUALIZACE

Celý článek: Ještě stále se setkávám s názorem koloběžkářů „hobbíků“ o tom, že závody jsou nějaký nedostupný vyšší level trhání si nohou. Nejsou… a přesvědčit by vás o tom mohlo už za necelý měsíc 2. kolo Rollo ligy a Euro Cupu – Kostka Cup Jeseník. Začít rovnou evropským pohárem? Žádný problém. Závody jsou pro každého.

(http://priblizovadla.cz/dej-si-priessnitz-a-vyhraj-zavodni-kolobezku/)

Dělení slova

re!kla!m!ní styl

Internetová cvičebnice pravopisu